اکس المنتز آهنگ وقتی تو رو میخوام

اکس المنتز آهنگ وقتی تو رو میخوام

آهنگ جدید و بسیار زیبا از اکس المنتز به اسم وقتی تو رو میخوام

+ متن آهنگ

اکس المنتز آهنگ وقتی تو رو میخوام


فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

وقتی تو نیستی دل ِ من تنهاست
با تو بودن شده برام رویا .. عزیزم
عزیزم
تیک تاک ساعت شده برام سرگرمی
منتظرم تا که شب برگردی .. عزیزم
عزیزم

تورو دوست دارم بدون تو هی قلبم میگیره
نگو سرنوشت ما همینه
چشماتو باز کن منو نگاه کن
اشکای نازتو دیگه پاک کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو تویی کنارم
وقتی در میزنم درو تو باز کن
با صدای نازت منو صدا کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو دارم تویی کنارم

از خدا یه آرزو دارم
که تو بازم بشی تنها دلدارم
عزیزم…عزیزم
تو هستی تنها ماه و ستارم
از خوشگلیت شبا بیدارم
عزیزم…عزیزم

تورو دوست دارم بدون تو هی قلبم میگیره
نگو سرنوشت ما دوتا اینه
چشماتو باز کن منو نگاه کن
اشکای نازتو دیگه پاک کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو تویی کنارم
وقتی در میزنم درو تو باز کن
با صدای نازت منو صدا کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو دارم تویی کنارم

هیچی جز تو من کم ندارم..

چشماتو باز کن منو نگاه کن
اشکای نازتو دیگه پاک کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو تویی کنارم
وقتی در میزنم درو تو باز کن
با صدای نازت منو صدا کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو دارم تویی کنارم

تکست آهنگ وقتی تورو دارم اکس المنتز



پارسی رنک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:اهنگ,موسیک,خارجی,موسیک ویدیو,اهنگ جدید,پاپ,اهنگ جدید, | 16:40 | نویسنده : H&A |

="canonical" href="http://antimason666.loxblog.com/" />